Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

TAG / Get To Know Me Better


Ik heb weer een nieuwe TAG gevonden en ik bedenk me nu dat ik deze beter eerder had kunnen posten, voor die andere. Maar goed, lees verder voor de vragenlijst als je me beter wilt leren kennen!

Geboortejaar? 
1990

 Hoe lang ben je? 
1,73

 Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? 
Mijn blog haha. En wat ik nog allemaal moet doen.

 Waar ben je op dit moment? 
Thuis.

 Single/relatie? 
Relatie

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: 
Een lieve zorgzame meid met grote dromen.

Guy/Girlcrush: 
Uhm... op dit moment kan ik niemand bedenken eigenlijk maar ik heb heel lang Jessica Alba leuk gevonden. Qua mannen was dat Jensen Ackles. Laatst had ik ook een film gezien met Zac Efron en mijn hemel wat was hij veranderd zeg! Hij zag er goed uit. The Lucky One heet de film.

Wat zou je op dit moment graag willen?
 Shoppen en op vakantie gaan. Ben ik echt aan toe.

Wat is je doel in het leven? 
Gelukkig en oud worden met mijn vriend en een gezin met hem stichten. Qua werk hoop ik ver te komen met deze blog.

Waar ben je bang voor? 
Inbrekers. Ik ben bang dat ze dan al mijn spullen meenemen haha.

 Heb je je rijbewijs?
Nee, nog niet. Toen ik 18 werd was ik wel begonnen maar had een vervelende rij-instructuur. Na een jaar kreeg ik een andere maar door omstandigheden (lees: verhuizen en ziekte in de familie) ben ik niet meer verder gegaan. Nu komt het door het geldtekort en ben ik ervoor aan het sparen.

Nagellak of lippenstift? 
Lippenstift. Waarschijnlijk ben ik de enige vrouw op deze aardbol die niet zoveel met nagellak heeft haha.

 Wat is je favoriete seizoen van het jaar? 
Uhm... Ik kies er twee want ik hou van de zomer omdat we dan lekker op vakantie gaan en is iedereen veel vrolijker! Helaas heb ik het wel altijd heel snel warm dus dan is de winter een verademing! En ik hou van de feestdagen!

Wil je ooit gaan trouwen? 
Jazeker!

Ben je een healthy-freak? 
Nee, niet echt. Niet wat eten betreft haha. Daar moet ik echt eens op gaan letten want sinds ik samenwoon gaan de ongezonde calorieën er zo in.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? 
Mijn kleur haar is donkerblond het het komt over mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag
Phoehh, dat kan ik niet in een zin benoemen haha.

Heb je tattoos? 
Nee. Ik vind de pijn niet echt waard om een tekening op mijn lichaam te laten zetten. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten laten tatoeëren. Misschien later ooit een kleintje.   

Heb je piercings? 
Ja, dat dan weer wel, maar die kan ik er zo uithalen als ik ze zat ben. Ik heb een navel en - tongpiercing.

Draag je een bril? 
Nee, wel lenzen.

Wat is jouw perfecte pizza? 
Pizza Magaritha.

Favoriete eten/drinken? 
Dubbeldrank sinasappel/perzik en de zelfgemaakte lasagne van mijn moeder.

Wat is je favoriete parfum? 
Flowerbomb van Viktor & Rolf.

Wat is het laatste wat je kocht? 
E.L.F. Blushes en de Glossybox van Februari.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? 
Ik sliep nog.

Favoriete ijsje?
Zo'n waterijsje, weet je wel, die je gewoon als limonade in een zakje koopt en die moet je dan in de vriezer leggen. Dat is zo'n kinderijsje haha. Heerlijk vind ik die!

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik probeer altijd vroeg op te staan want sindsdat ik samenwoon heb ik veel meer te doen.

Wat zijn je plannen voor 2013? 
Op vakantie gaan. Lekker uitrusten van afgelopen jaar en heel veel bloggen!

Met hoeveel kussens slaap jij? 
Eén.

Ben je een ochtend of avond persoon? 
Allebei wel een beetje.

Ben je geordend of rommelig? 
Rommelig.

Wat wil je op dit moment graag zien? 
Beautyproducten om uit te testen. Heerlijk!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Dat ik fulltime kan bloggen, een gezin heb gesticht met mijn vriend en dat ik natuurlijk met hem ben getrouwd en gelukkig zijn.

Wie mis je op dit moment?
Een kat. Ik wil heel graag een huisdier.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn ogen denk ik.

Ben je verlegen? 
Ja.

Heb je een accent? 
Ja, wel een beetje.
Zussen/broers, hoe oud? 
1 broertje van bijna 8 en een zusje van 19.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Opstaan, aankleden, blog checken, soms blogposts maken, werken, schoonmaken, eten

Uiteraard mag deze TAG ook weer over genomen worden. laat het me weten, dan ga ik het zeker lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten