Pagina's

donderdag 17 november 2011

My Beauty Dairy                                               
                               Make-up, Haar, Gezicht, Lichaam                             

Welkom op mijn beautyblog, waar ik de aankomede tijd heel veel aan ga werken om leuke posts te maken en aan jullie laten zien. Ik heb totaal geen ervaring met blogs, wel een beetje met schrijven, maar verder houd het eigenlijk zo'n beetje op.
De reden waarom ik een beautyblog start is omdat ik het geweldig vind om met make-up en dergelijke bezig te zijn en ik liep al langer met het idee om mijn mening en ervaringen te delen met anderen die zich er ook in interesseren.

Mochten er vragen zijn of foutjes die je opvalt, laat het me alsjebief weten! Dan kan ik het verbeteren en zo leer ik hoe steeds beter een blog kan beheren.

Heel veel plezier met lezen en het volgen van mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten