Pagina's

donderdag 17 november 2011

Too Faced LE Kerstcollectie 2011 Paletten


Links: Sweet Dreams/Rechts: In Your Dreams

Ik zag ze laatst op een andere beautyblog op internet, en ik was op slag verliefd! Het liefst rende ik meteen naar de stad om ze te halen, maar ik heb me een dag in kunnen houden. Ja, een dag!



De volgende dag moest ik naar school, alleen ik moest eerder weg omdat ik iets af had gesproken. Die ochtend toen ik op het station stond, begon ik te twijfelen of ik misschien nog eerder weg kon gaan zodat ik ze kon halen. De keuze was snel gemaakt en ik haalde een kaartje.

Die ochtend op school was ik een beetje zenuwachtig omdat ik bang was dat ze er misschien nog niet zouden zijn, of al uitverkocht waren.
Uiteindelijk was de les afgelopen en ik snelde naar het station om naar de stad in Den Bosch te gaan. Ik heb ongeveer een half uurtje in de trein gezeten en eindelijk stapte ik uit in de stad.

Mijn hart bonkte in mijn keel en steeds harder holde ik naar de V&D. Het was nog best druk op een woensdagmiddag en er was markt. Het was ook nog eens lekker weer maar wel ontzettend koud.
Ik kwam steeds dichterbij en mijn hart bonkte steeds sneller. Uiteindelijk kwam ik aan in de V&D en mijn ogen zochten de schappen af naar de mooie Too Faced Paletten. In eerste instantie kon ik ze niet vinden en heb ik alles twee keer afgezocht. En ik werd beloond! Ik zag ze en mijn hart ging nog harder tekeer dan normaal. Van de Sweet Dreams was er nog maar eentje en die pakte ik snel, zodat niemand mij voor was. Van de In Your Dreams lagen er nog een paar en daarvan pakte ik er ook één van de stapel. Intens gelukkig keek ik een beetje verder in de winkel of er misschien nog iets was wat mijn aandacht zou trekken. Ik heb nog met de Urban Decay Eye Primers in mijn handen gestaan, maar dat setje was €25,- dus dat had ik snel weer weggelegd. De twee paletten waren al aan de prijzige kant.
Toen ik uitgekeken was, liep ik naar de kassa en overhandigde trots mijn twee mooie aanwinsten. De man achter de kassa vertelde me dat het echt de laatste Sweet Dreams palette was, en dat er geen meer binnen kwamen. Wat een geluk dat ik toch vandaag was gegaan!


Aanschouw mijn twee geweldige mooie paletten:


Too Faced: Sweet Dreams
Uit de verpakking
Achterkant
Open
Handige kaartjes met tips over hoe je jezelf op kunt maken.
Swatches
Too Faced: In Your Dreams
Uit de verpakking
Achterkant
Open
Handige tips/tutorials
Zo, dat waren alle foto's! Ik word elke keer ontzettend blij en vrolijk als ik naar ze kijk. Het lijken net sprookjesboeken!
Ze zijn best prijzig, maar in verhouding met wat je er voor terug krijgt is het toch wel best goedkoop!
De Sweet Dreams Pallet kost €49,- en de In Your Dreams pallet kost €37,-

Wat denken jullie, vraag je dit voor kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten