Pagina's

zondag 20 november 2011

Grote paletten stash



Vandaag laat ik jullie mijn paletten stash zien. Ik heb al best veel verzameld de afgelopen jaren, en sinds een jaar ben ik helemaal into grote paletten zoals van Zoeva en Too Faced.

Eerst laat ik de grote zien en vervolgens de wat kleinere paletten. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen en hoogstwaarschijnlijk zal ik er nog veel meer gaan kopen. Zelfs mijn moeder is er gek op!



Ik heb eigenlijk geen favoriete pallet, maar degene die ik het vaakst heb gebruikt de afgelopen tijd, is toch wel het 28 Nude palette van Zoeva. Maar sinds dat ik de twee grote Too Faced paletten heb, zal ik die waarschijnlijk ook wat vaker gaan gebruiken.


Zo berg ik de grootste paletten op.

Links: Zoeva Nude palette/Zoeva Fresh Pink palette
Rechts: Zoeva Cool Shimmer palette/Zoeva Warm Shimmer Palette

Alles open.

Boven: 120 Palette
Onder: Palette van Make-up Studio

Alles open.

Links: Nyx Champagne & Caviar palette/Sleek Oh So Special palette/Sleek Storm Palette
Rechts: The Body Shop Kerstpalette 2009

Alles open.

Links: Too Faced Natural Eye Palette
Rechts: Too Faced Naked Eye Palette

Uit de verpakking en open.

Rimmel London Palette

Open.
Zo, dat waren de grootste paletten die ik heb. De kleinste bewaar ik in mijn oogschaduw bakje en beschouw ik niet echt als een groot palette die ik apart moet opbergen. Misschien maak ik daar ook nog een apart artikel over.
Wat is jouw favoriete make-up palette?

1 opmerking: