Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Haul November



Dit zijn mijn aankopen van de afgelopen week. Ik had eigenlijk maar een paar dingen nodig, maar ik ben (zoals gewoonlijk) met veel meer thuis gekomen dan de bedoeling was. De reden daarvan was de actie van Bourjois 1+1 gratis. Nou vind ik het merk al goedkoop als het aankomt op verzorgingsproducten, dus heb ik flink wat ingeslagen. Mijn Deo was bijna op en ik gebruik altijd de douchegels van Bourjois. Ook de gezichtsverzorging wilde ik al een hele tijd uitproberen, dus die had ik ook mooi meegenomen.



Douchegels

Deodorants

Gezichtsverzorging

Voor de rest heb ik ook nog een aantal haarproducten meegenomen van verschillende merken. Bij de Etos was een actie van Andrelon 3 producten voor 5 euro + een gratis doorgshampoo. Dat kon ik natuurlijk niet zomaar aan mij voorbij laten gaan, dus heb ik ook daar een aantal producten van gekocht. Een aatnal jaren geleden gebruikte ik altijd de shampoo van Andrelon en die liet mijn haar altijd mooi glanzen en stralen. Alleen er zat wel een minpuntje aan: de cremespoeling was altijd zo op. Maar voor de rest vind ik het een mooi merk voor haarproducten.

Andrelon

Verder was er van Nivea ook een actie bij 2 niveaproducten een SOS bodylotion gratis. Toen had ik er eigenlijk weinig aandacht aan geschonken en had er zonder bij na te denken twee niveaproducten in mijn mandje gedaan. Pas bij de kassa toen de verkoopster er de bodylotion bij deed, drong het pas tot me door. Het is wel mooi meegenomen! Zeker met dit weer.


Gratis Nivea SOS Bodylotion

Dan nu de rest van de producten:


Nog meer gezichtsproducten

Gezichts producten van de Hema


Wella Haarlak

Nog meer haarproducten

Guhl haarproducten

Kleefrollers

Haarspeldjes en dergelijk


Alles

1 opmerking: