Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Chanel Lumière Sculpée Poudre Illuminatrice


Ik had laatst een keer een cadeaubon gekregen van iemand van de Ici Paris. Ik wilde het toen meteen gaan inleveren voor een mooi duur product en was diezelfde avond nog met mijn vriend naar de stad gegaan. Het was koopavond.

De verpakking
Fluwelen zakje
Dicht
Ik huppelde bijna de winkel binnen en bekeek al het moois wat er lag. Eén ding wist ik toen al zeker: ik wilde een Chanel product hebben. Waarom weet ik niet, maar op de één of andere manier voelde ik me aangetrokken tot het merk, terwijl ik normaal altijd voorbij het schap liep. Ik had natuurlijk wat beautyfilmpjes en af en toe kwam er wel eens een Chanel poeder of lipstick voorbij en ik zag dat het toch wel hele mooie producten waren. Ik besloot om voor een Chanel poeder te gaan en ik vroeg advies. Helaas wisten de verkoopsters niet wat ik bedoelde en mijn vriend adviseerde om er nog even over na te denken. Een beetje teleurgesteld liepen we de winkel uit en ik besloot om de cadeaubon een tijdje te vergeten, misschien kreeg ik in de toekomst wel nog meer bonnen.

Tot afgelopen dinsdag. Natuurlijk had ik weer volop op internet zitten kijken naar mooie beautyproducten en ééntje had mijn hart gestolen. Het is een limited Edition voor de kerstcollectie van 2011. De Lumière Sculpée Poudre Illuminatrice. Een ontzettend mooie lichte highlighting poeder, met hele kleine shimmeringdeeltjes erin.

 Waarschijnlijk alleen de bovenste laag, want zodra ik er met een kwast overheen ga, ‘verdwijnt’ de bovenste laag. Helaas wel jammer, want juist met die shimmering erin vond ik het een mooie highlighter. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat mij is opgevallen. Voor de rest vind ik het nog steeds een ontzettend mooi make-upproduct, wat ik nog vaak zal gaan gebruiken!
Open. Er zit een klein kwastje bij.

Close-up van het patroon en de shimmering.




 De nieuwe kerstcollectie van Chanel ligt al in de winkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten