Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Sephora Gezichtsverzorging



Een tijdje geleden was de welbekende actie 3 voor €10 actie bij Sephora en ik was toen ook flink losgeslagen in de winkel. Ik had heel veel make-up gekocht maar ook gezichtsverzorging waaronder deze drie potjes; Triple Action Cleansing Water, Instant Eye Make-up Remover en Instant Refreshing Toner.



Zoals je ziet heb ik ze eerst een tijdje getest en nu besloot ik er een review over te maken.



Als eerste heb ik de Triple Action Cleanser Water getest als reiniger voor mijn gezicht. Het voelt eigenlijk als water over je huid en net als met water voelde mijn huid na gebruik een beetje trekkerig aan. Dit product zou voor mij in de zomer meer geschikt zijn.



Vervolgens heb ik de Intant Eye Make-up Remover gebruikt speciaal voor de ogen. helaas deed ie niet goed wat ie moest doen; namelijk al mijn oog make-up eraf halen. Soms moest ik echt hard boenen voordat alles eraf ging, met als gevolg; pijnlijke rode ogen. Helaas geen succes dus.



Dan als laatste de Instant Refreshing Toner. Ook over dit product ben ik helaas niet tevreden. Omdat mijn huid al zo trekkerig aanvoelde na de Triple Action Cleansing Water, werd het er niet beter op toen ik deze Toner gebruikte. Misschien dat ik hem eens moet gaan gebruiken na een reinigingsmilk?



Helaas vind ik dit geen goede producten voor mijn type huid. Misschien dat dat voor jullie anders ligt en het juist wél goed werkt. Dit is alleen maar mijn ervaring! In ieder geval; bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten