Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Beauty Diary: November



Net zoals andere blogs, laat ik ook maandelijks foto's zien uit mijn privéleven. Ik weet dat heel veel mensen dat leuk vinden en ik zelf lees ook het liefste de persoonlijke updates van anderen. Het is niet echt een drukke maand geweest, maar wel leuk!






Zo ziet de eettafel er 's morgens altijd uit wanneer ik aan het make-uppen ben!




De trap moest bekleed worden.Wat een verschil hé? Ik woon trouwens pas net samen met mijn vriend vandaar, haha!


Mijn outfit van die dag.


Mijn zusje en ik; de twee mutsen. Ik had zin om de foto te bewerken haha. Dat had ik al lang niet meer gedaan!


Lekker aan de Gluhwein. Dat mag wel met deze koude dagen!


Met vriendlief naar de bioscoop. James Bond om precies te zijn. Was een leuke film! Het was super druk; de film draaide namelijk in de grootste zaal en we zaten op de vierde rij vooraan!


Het boek Vijftig Tinten Donkerder gekregen van mama, aangezien zij de mijne nog had om aan haar collegaatje uit te lenen. Tja, en ik had het boek nog niet uit, dus had ze voor mij een nieuwe gekocht. Dank je wel mam!



Personeelsfeest. Sorry voor de wazige foto, maar het was super gezellig! Volgend jaar weer.


Ik had toen mijn nieuwe Zara jurkje aangedaan en mijn haren een beetje gekruld met mijn stijltang. Deze foto was gemaakt toen ik 's avonds thuis kwam.



Mijn spullen aan het opruimen. Dat was wel nodig.



Twee outfits die ik naar het werk droeg. Over de eerste twijfelde ik heel erg, omdat ik die schoenen eronder niet mooi vond, maar hakken zijn te vermoeiend om mee te werken. Dus ik naar het werk toe, had zelfs nog een collegaatje om haar mening gevraagd en ze vond het leuk staan, maar uiteindelijk toch maar de jurk weer uit gedaan. Ik vond het drie keer niks haha.


Nieuwe Chi stijltang! Daar komt nog een artikel over.


Foto van de spullen op mijn badkamer. Als mensen het leuk vinden, maak ik er wel een apart artikel over?

Dat was het zo ongeveer. Het waren niet veel foto's, maar dat komt volgende maand hopelijk wel goed met de feestdagen! Ik hoop dat jullie er van hebben genoten van een kijkje in mijn leven en hopelijk tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten