Pagina's

maandag 3 december 2012

Hema Kerstcollectie 2012




Aangezien de feestdagen er weer bijna aankomen, liggen de nieuwste kerstcollecties al in de winkel. Zo ook Hema! Ik heb een paar producten van de kerstlijn gekocht en dat zijn de twee blushes en de twee balm sticks. Kijk verder voor de review.





Als eerste de blushes. Ze zijn ook meteen mijn favoriet van de hele lijn. Ze zijn er in twee kleuren: 05 en 06. Er zit ook een mooi roosjespatroon in verwerkt.




05 is een koele roze tint met een shimmer erin.




06 is een zachte peachy kleur. Ik vind ze allebei ontzettend mooi en ook op je huid komen ze goed tot hun recht.



Dan nu de balmsticks. Ook die zijn er in twee kleuren: 8 is een koele roze kleur en 7 is een zachtroze kleur. Ze voelen heel zacht aan op je lippen; net als een lippenbalsem. Ook geven ze een klein beetje kleur af. Ik ben tevreden! In de Hema kerstcollectie zitten nog veel meer producten en ik wil ook zeker de De Shimmering Face and Body Powders.

De blushes kosten €5,50 per stuk en de Lip Balm Sticks €3,50. De Hema kerstcollectie ligt al in de winkels.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten