Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Chanel Joues Contraste Blush


Al een lange tijd wilde ik een Chanel Blush bemachtigen. Toen ik een paar VVV-bonnen in mijn bezit kreeg, twijfelde ik natuurlijk geen minuut en ben ik naar de Ici Paris gegaan. Daar heb ik de mooie Chanel Joues Contraste Blush in mijn bezit gekregen.




Ik heb hem in de kleur 64 Pink Explosion, een mooie zachtroze blush, ideaal voor mensen met een lichte tot mediumkleurige huid.


Als je het dekseltje opent zie je dat er ook een kwastje bijzit, wat bij de meeste blushes voorkomt. Het kwastje is van natuurlijk haar gemaakt, wat meestal van goede kwaliteit is. Zelf gebruik ik het kwastje bijna nooit, alleen wanneer ik een blush meeneem en mijn make-up ergens bij moet werken. Mochten meiden zelf geen kwastenset hebben, dan is zo'n kwastje ideaal.




Dan nu tijd voor de swatch. Zoals je ziet komt er precies genoeg af voor een blush. Niet te veel, want anders moet je oppassen dat je geen clown word, en ook niet te weinig. Ik ben er zeer tevreden over en gebruik hem dan ook vaak in combinatie met de Chanel Lumière Sculpée Poudre Illuminatrice voor een mooie glow.

Helaas heb ik nog geen face of the day kunnen maken, maar die komt er zeker nog aan met deze twee juweeltjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten