Pagina's

donderdag 20 december 2012

Make-up Studio: Shiny Effects


Omdat de feestdagen eraan komen, is het natuurlijk leuk om wat make-up looks uit te proberen. En wat is er nu leuker dan mooie glitters bij je kerstlook? Omdat ik een paar jaar geleden de kappersopleiding had gedaan, kwam ik in aanmerking met het merk Make-up Studio. In het tweede jaar kregen we namelijk visagie. Meteen vond ik het een goed merk en tot op de dag van vandaag gebruik ik hun producten nog steeds.





Dit zijn de Make-up Studio Shiny Effects, ideaal om een glamourlook mee te maken. Voor een feestje of voor een gala. Alle kanten kun je er mee op. Ook is het ook leuk om er een neutrale look van te maken.


De achterkant. De kleuren Gold en Silver. Twee hele feestelijke kleuren!



De kleur Gold. Ik moet zeggen dat ik deze het minste heb gebruikt van de twee. Gold is namelijk leuker in de zomer wanneer je een mooi zonggebruinde huid hebt en een klein beetje gouden glow wilt hebben.



De kleur Silver. Deze gebruik ik het meeste wanneer ik een feestelijke look wil maken, maar ook wanneer ik een wat wakkere uitstraling wil hebben. Dan doe ik een klein beetje in de binnenste ooghoeken en dan zie ik er weer wat frisser uit. Hieronder heb ik een look gemaakt, waarin ik de silvere kleur heb gebruikt op mijn bewegend ooklid en de binnenste ooghoeken.


De foto is een beetje wazig, maar als het goed is kun je de zilvere kleur wel goed zien. Dit zou voor mij een ideale ooglook zijn voor een feestje of gala. Niet te smokey achtig, maar ook niet te neutraal. De Shiny Effects maakt het een stuk feestelijker.

Make-up Studio is te koop bij www.hetcosmeticahuis.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten