Pagina's

woensdag 19 december 2012

Urban Decay Naked Palette


Eindelijk heb ik dan ook de welbekende Urban Decay Naked palette in mijn bezit. Altijd was ie uitverkocht bij de Sephora en een tijdje geleden vroeg ik voor de zoveelste keer wanneer ze de Naked palette binnenkregen. Deze keer had ik geluk want de dag erna werden ze opnieuw geleverd. Ik liet mijn naam en telefoonnummer achter en liep fluitend naar huis.





De volgende dag had ik hem opgehaald. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik één van de twee palettes zou kopen, maar ik kon het niet laten om ook het Naked 2 palette te nemen. Ik heb ze allebei al veelvoudig gebruikt en kan nog steeds niet kiezen welke van de twee mijn favoriet is. Ik laat jullie alvast het eerste Naked palette zien en later het tweede deel.

Dan nu de swatches.


Van links naar rechts: Virgin, Sin, Naked, Sidecar


Van links naar rechts: Buck, Half Baked, Smog, Darkhorse


Van links naar rechts: Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal.

Zoals je ziet zijn de oogschaduws super gepigmenteerd en kun je er heel veel verschillende looks mee maken. Van een naturel look tot een smokey eye. Misschien leuk om met kerst te vragen? Of als je hem al hebt, kun je een mooie kerstlook maken? Je kan er in ieder geval alle kanten mee op.


Ook zat er nog een klein Eyeshadow Primer Potion bij, zodat je oogschaduw nog beter blijft zitten. Handig voor als je een hele lange dag hebt waarbij je oogschaduw perfect moet zitten, of voor een gala.


De applicator.



Swatch op hand en uitgesmeerd.

Ik ben er nog steeds super blij mee en gebruik het palette bijna dagelijks. Ik heb de palettes gewoon gekocht bij Sephora en als het goed is worden ze ook steeds aangevuld. Mocht je geen Sephora in de buurt hebben, kun je altijd Ebay of andere beautysites proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten