Pagina's

maandag 17 december 2012

Lipsmackers


Wie kent ze niet? De welbekende heerlijk geurende lippenbalsems in allerlei kleuren en smaakjes. Ik zag ze laatst bij de Ici Paris en ik kon ze natuurlijk niet laten liggen. Heerlijk vind ik ze!





Dit zijn ze allemaal. Ze zaten verpakt per acht stuks. Je had ook meerdere lipsmackers in andere geuren en soorten, maar ik heb de fruitgeuren meegenomen.


Mango en Vanilla


Tropical Punch en Watermelon


Kiwi en Wild Rasperry


Cotton Candy en Strawberry

Dit waren ze allemaal. Ik vind ze allemaal even lekker ruiken en gebruik ze met dit koude weer elke dag. Net zoals de meeste lippenbalsems voeden ze je lippen en ook de geur blijf je nog lang na ruiken. Er komt weinig pigment af, maar dat is ook te verwachten bij lippenbalsems. Daarom heb ik ook geen swatches gemaakt.
Verder heb ik niet echt een favoriet, maar als ik er toch één moest kiezen dan werd het Strawberry. Ik ben gek op aardbeien dus die gebruik ik ook het meeste.

Misschien is het leuk om lipsmackers als kerstcadeautje te geven? Vorig jaar gaf ik ze cadeau aan mijn nichtje en ze vond het geweldig. Ik wilde ze toen ook heel graag hebben, maar kon ze nergens meer vinden. Totdat ik tot voor kort bij de Ici Paris binnenliep en ze natuurlijk niet kon laten liggen. Ik ben er nog steeds heel blij mee en gebruik ze met alle plezier.

Lipsmackers zijn te koop bij de Ici Paris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten