Pagina's

zondag 16 december 2012

De Sims 2


Mijn tweede hobby is: de Sims 2. Ik kan dan ook uren met het spel spelen, totdat ik uiteindelijk midden in de nacht toch echt een keer naar bed moet. Ik hou ervan om stelletjes te maken, laten trouwen en vervolgens kinderen laten krijgen. Ook het bouwen van huizen en de make-overs van de Sims vind ik geweldig.



Ik maak ook dagboeken van de Sims 2. Dat betekent verhalen maken over wat je Sims allemaal mee maken.  Dat kan van alles zijn; echte romans tot een 10g legacy. Ik schrijf beide en maak er foto's van. Mocht je interesse hebben, dit is de link naar mijn LiveJournal pagina waar ik mijn Simsdagboeken presenteer: http://jusstsan.livejournal.com/

Ook vind ik het leuk om wel eens een foto te plaatsen om Tumblr. Onderstaande foto's heb ik allemaal zelf gemaakt en ik wil ze daarom ook met jullie delen. Link Tumblr: http://jusstsan.tumblr.com/ Er staan nog niet veel foto's op en het is al een tijdje geleden dat ik daar op iets heb gepost, maar omdat jullie het misschien leuk zullen vinden, zet ik de link er toch bij.

Hier komen de foto's:


















De Sims heeft wel een klein beetje met beauty te maken; namelijk wanneer je een Sim gaat maken. Je kan van alles downloaden. Kapsels, make-up, oorbellen, kleding. Dat maakt de Sims ook zo veelzijdig. Natuurlijk is de Sims 3 al lang uitgekomen - ik heb het spel ook, maar mijn laptop is te traag helaas - en daar kun je nog veel meer mee doen.

Ik ben een echte fan en zodra ik een nieuwe laptop/pc heb, ga ik ook zeker nog meer uitbreidingen van de Sims 3 kopen! Ben jij ook zo fan als ik? Wat is je favoriete uitbreiding?

2 opmerkingen:

  1. ik vindt je blog helemaal geweldig ik zou het ook geweldig vinden als je wat sites vrijgeeft waar je van dawnload ik ben namelijk een even grote sim freak als jij
    groetjes marie-laure

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Dat wil ik heel graag doen. Tik ze allemaal in google en je hebt ze zo.

    Verschillende sites:

    Peggysims
    Paysitesmustbedestroyed
    Lianasims2
    annamariasims2
    Gardenofshadows
    Homesims2
    Modthesims2
    Thesimsrecource

    Vaak kun je ook via google downloads zoeken. Dat doe ik ook wel eens en dan kom je op onbekende leuke downloadsites!

    BeantwoordenVerwijderen