Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Nieuwe Chi Stijltang


Jee! Ik heb een nieuwe stijltang! Van Chi! Ik ben zo blij, want ik wilde al zo lang ik me kan herinneren een Chi tang hebben! En nu heb ik er één!





Dit is hem. De Kerst Limited Edition in het rood. Ze hadden hem ook in het groen en in het blauw geloof ik, maar ik vond rood wel een mooie kleur. Ik had eigenlijk het liefste een zwarte gekocht, net als mijn vorige, maar deze valt wel meer op tussen al mijn haartools. Plus de zwarte was iets duurder dan deze. Ik heb er €95,- voor betaalt. Goedkoop hé, voor een Chi tang? Ik heb hem trouwens bij Knegtel gekocht, een kapperswinkel in Den Bosch. Hij zit vlakbij het station, dus makkelijk bereikbaar.

De stijltang is licht en makkelijk in gebruik. Ik heb hem al een keertje gebruikt en maakt mijn haar goed stijl. Ook maak ik meestal met mijn stijltang krullen in mijn haar. De Chi werkt beter dan mijn oude stijltang.


Er zit een gratis Fashion Perfume Necklace bij. Hij ziet er inderdaad fashionable genoeg uit om hem te dragen en je hebt altijd parfum bij je.


Je kunt de bovenkant makkelijk opzijschuiven. De parfum werkt in principe als een balsem; je gaat er lichtjes met een vinger overheen en dept het op je polsen of op je hals. Het ruikt in ieder geval lekker.



Dan de haarspray die erbij zit. De Chi Helmet Head spray. De titel zegt al genoeg; je haar moet dan net zo netjes en strak zitten zoals een helm. Ik ben benieuwd!


Er zitten ook nog wat papiertjes bij in de doos. Die ga ik natuurlijk bewaren.


Dit is mijn oude stijltang. Ik gooi hem niet weg; het is altijd handig om er één extra te hebben voor noodgevallen! Mijn oude is trouwens van het merk Ga.Ma.



Zo zie je goed hoe de Chi mijn haar glad en steil heeft gemaakt. Allebei de foto´s zijn zonder flitser gemaakt.



Met en zonder flitser.

Ik ben nog steeds super blij met mijn nieuwe stijltang en gebruik hem iedere dag. Ik kan deze echt aanraden als een goede investering, waar je zeker heel lang plezier van zal hebben! Ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten