Pagina's

woensdag 12 december 2012

Waarom ik van de winter hou.


Ja, ik hou van de winter; misschien zelfs nog wel meer van de zomer. Vraag me niet waarom, maar dat voel ik gewoon zo. Ik ben ook in de winter geboren, namelijk in Februari. Misschien dat ik daarom veel meer heb met de wintertijd.



Ik hou natuurlijk niet echt van de kou, maar wel van de sneeuw. Niet om naar mijn werk te gaan, maar om naar te kijken. De wereld ziet er dan zo licht en romantisch uit!



Uggs; mijn allerbeste vriend in de koude winterdagen. Ja, je houd er van of juist niet. En ik hou ervan! Ik heb zelf twee paar en ze zitten heerlijk! Ik heb nog nooit koude voeten gehad en ze lopen als pantoffels.



Mijn lievelingsdrankje in de winter is Hot Chocolate. Het liefst zelfgemaakte; melk met cacaopoeder. Super makkelijk om te maken en heerlijk om te drinken!



Ik vind het heerlijk om me lekker warm aan te kleden met dikke gebreide vesten en truien. Daar kan ik helemaal lekker in kruipen op de bank met een leuke film op.



Sinds dit jaar ben ik dol op dikke sjaals. Ik ben er pas achter gekomen dat ze je outfit zoveel mooier en warmer maken. Ik had eerst een zwarte en heb er pas geleden twee bijgekocht. Heerlijk!



Ik vind het heerlijk om bij familie te zijn met de feestdagen. Lekker warm voor de openhaard met alle mensen van wie je zielsveel houd. Maar ik vind het ook lekker om met ze uit eten te gaan. Mjam!


And last but not least; 's avonds lekker dicht tegen mijn vriendje aan kruipen op de bank om een kerstfilm te kijken.

Maar maak je geen zorgen; ik hou ook van de zomer hoor! Meestal in Januari krijg ik al genoeg van de kou haha!

Bron foto's: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten