Pagina's

donderdag 27 december 2012

Favorieten die ik opnieuw zou kopen


Ik vond het wel leuk om mijn favorieten te laten zien die ik zo opnieuw zou kopen. Sommige producten zocht ik jarenlang naar en ander producten liep ik zo tegen aan waar ik niet bij stil stond. Benieuwd welke dat zijn? Kijk maar mee!




Als eerste deze Lancome Teint Miracle foundation. De naam zegt het al. Ik moest een jaar geleden persé een goede dure foundation hebben die perfect bij mijn huid en huidkleur zou passen. Ik vroeg speciaal aan de verkoopster of ze een paar foundations op mij wilde testen en deze kwam daar als beste uit. Zoals je ziet is ie al bijna leeg, dus een goede reden om hem nog een keer te kopen. Dit is trouwens alweer mijn tweede flesje.


Dan de Make-up Forever HD Primer. Ik kocht deze samen met de Mufe HD Foundation, zodat mijn make-up nog beter zou blijven zitten. In eerste instantie geloofde ik niet echt in dit product, maar naarmate ik het vaker begon te gebruiken, merkte ik echt na een lange werkdag dat mijn make-up de hele dag perfect bleef zitten! Ik ben fan en ook dit is alweer mijn tweede flacon. Ik gebruik het trouwens niet elke dag, hooguit alleen op werkdagen en op dagen dat ik weg moet.


Deze Dior Highlighter was één van mijn eerste luxeaankoop, twee jaar geleden. Ik was meteen verliefd op de mooie textuur, kleur en de glans. Ik heb het alleen niet elke dag gebruikt, omdat ik gewoon bang was dat ie anders zo snel op was. Toch vind ik het zonde dat hij maar in mijn stash ligt te verstoffen, dus ik heb hem weer te voorschijn gehaald. Wat is ie toch mooi hé?!


Ja, ook budgetmerken kunnen mijn hartje stelen en de laatste tijd is dat vooral Hema en Catrice. Dit product is van de Hema en is nog niet zo lang geleden op de markt gekomen. Helaas is het een Limited Edition en dus nergens meer te krijgen. Had ik er maar twee van gekocht, zucht...


Too Faced! Een geweldig merk, met de meest fantastische verpakkingen! Ik heb dan ook best veel van het merk, zo ook deze mooie Pink Leopard Bronzer. Ik heb hem begin dit jaar gekocht, terwijl ik eigenlijk een no-buy had ingesteld en vond mezelf dan ook slap toen ik eraan toegaf om deze bronzer te kopen. Maar achteraf had ik nergens meer spijt van, want ik gebruik hem nog steeds bijna elke dag. Als je goed kijkt, zie je de pan er een beetje doorheen.


Ja, weer iets van Too Faced. Dit keer een mooie peachy-roze blush met kleine gouden glittertjes erin. Eigenlijk was het toen de bedoeling dat ik een lichtroze blush zou kopen die ik op internet had gezien, maar mijn oog viel meteen op deze. Uiteindelijk had ik ze allebei gekocht, maar deze is echt mijn favoriet van de twee. Ook deze gebruik ik veelvoudig.


De mooie Naked palette van Urban Decay. Tja, van wie is het geen favoriet? Een jaar lang was ik op zoek naar dit juweeltje en afgelopen september hadden ze hem ein-de-lijk bij de Sephora. Ook weer kon ik het niet weerstaan en en nam ik geen één maar twee paletten mee naar huis! Ja ook Naked 2 is in mijn bezit! Ik kon eigenlijk niet kiezen, maar omdat ik warmere kleuren mooier bij mij vind staan, koos ik voor Naked 1.


Het derde Too Faced product! De Shadow Insurance welteverstaan en ook dit product is onmisbaar wanneer ik een mooie smokey eyes look maak. Ja, ik heb ook een kleine sample van de Urban Decay Primer Potion, maar ik vind deze toch beter en fijner in gebruik!


De enige mascara's die ik opnieuw zou kopen zijn van Maybelline. De laatste die ik heb gekocht is de One by One mascara en is mijn favoriet by far. Een heerlijk drogisterijmerk wat je bijna overal zou kunnen kopen. Helaas vind ik ze nog best duur voor een drogisterijmerk, dus meestal koop ik mascara's in wanneer er een leuke actie loopt bij de Kruidvat of Etos. Wanneer ik geen mascara opheb, zie je mijn wimpers bijna niet (vind ik zelf dan), maar wanneer ik deze mascara opheb dan springen mijn ogen echt uit. Het maakt mijn look helemaal af en ik heb zelfs geen wimperkruller nodig! Aanrader dus!


Ten slotte de Make-up Forever HD powder. Tegelijkertijd met de Mufe HD Primer en foundation gekocht en ook dit product is geweldig. Het fixeert de foundation goed, je ziet de poriën minder en maakt mijn huidje mooi mat. Het is ook zuinig in gebruik, want ik heb het een jaar geleden gekocht en nog steeds is ie nog niet op! Het enige nadeel is wel dat ik na een paar uur weer moet bijpoederen, maar dat is met de meeste fixeerpoeders die ik heb.

Zo, dat waren ze allemaal. Het zijn op dit moment mijn meest gebruikte producten van dit jaar. Natuurlijk kan het over een tijdje veranderen, want ik blijf make-up merken testen wat ik heerlijk vind om te doen. Op dit moment ben ik echt Hema en Catrice aan het ontdekken, terwijl ik daar een jaar geleden gewoon voorbij zou lopen. Wat zijn jouw favorieten producten die je zo opnieuw zou kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten