Pagina's

zondag 9 december 2012

L'Oreal Elvive Stralende Glans Shampoo en Conditioner



Al een paar jaar gebruik ik deze LÓreal Elvive Stralende Glans Shampoo en Conditioner speciaal voor lang haar. Ik heb ook wel eens andere shampoo's en conditioners getest, maar geen enkele verslaan deze twee!




Dit is de shampoo versie. Hij maakt zoals elke shampoo mijn haar stroef en klitterig, maar na de conditioner is mijn haar weer lekker zacht. Het maakt mijn haar goed schoon en schuimt ook goed, waardoor je niet veel shampoo nodig hebt.



Dan de conditioner. Hij doet wat ie moet doen en ontklit mijn haren na een wasbeurt. Ook ruikt mijn haar heerlijk wanneer ik onder de douche vandaan stap. Twee super goede producten. Ik kan ze zeker tot mijn Holy Grails benoemen wat betreft haarverzorging.



Ze geven mijn haar ook een mooie gezonde glans, zoals op de foto hierboven te zien is. Ik hoef na de conditioner zelfs geen haarmasker te gebruiken. Wel gebruik ik daarna een antiklitspray. Ik ben super blij met deze shampoo en conditioner en ik hoop ook dat ze nooit uit de collectie zullen gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten