Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Lush Oatifax Gezichtsmasker



Aangezien het nu echt herfst - en alweer bijna - winter is en natuurlijk ook weer kouder word buiten, is mijn gezicht de laatste tijd aan de droge kant. Ik moest echt een goede verzorgende gezichtsmasker hebben, en omdat Lush natuurlijk bekent staat om hun natuurlijke producten, besloot ik om eens langs te gaan.







Ik kwam thuis met dit masker. Het heet Oatifix en is speciaal geschikt voor de droge gevoelige huid. Op het dekseltje staat deze tekst:
Een mix van bananen, vanille en havermout verkoelen en verzorgen. De lllipe boter en gemalen amandelen scrubben je huid zachtjes. Aanbrengen op een schone huid (niet rond de ogen), 5 - 10 laten inwerken en afspoelen met lauwwarm water. Bewaar in de koelkast!
Ja, je leest het goed. Lush maskertjes moet je (meestal) in de koelkast bewaren en zijn daarom niet lang behoudbaar, ook al kun je er lang mee doen. Van de verkoopster kreeg ik de tip om het maskertje in de vriezer te bewaren waardoor hij langer mee kon. Daardoor kun je er een paar maanden mee doen.



Het ziet er zo uit, wanneer je de deksel opendraait.




Met een lepel kun je er een kleine hoeveelheid uit scheppen. Het kan ook met je handen, maar dat werkt minder hygiënischer. Ziet het er niet uit om op te eten?



En zo ziet het eruit op mijn gezicht. Mijn huid prikkelde wel hier en daar, en dat gebeurde ook de tweede keer dat ik het gebruikte. Het deed geen zeer, maar toen ik het goedje eraf haalde was mijn huid toch op sommige plekken rood. Dat kon natuurlijk ook zijn doordat ik van te voren mijn huid had gescrubt. In ieder geval doet het maskertje zijn werk, en gaf me een heerlijk zacht huidje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten