Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

Catrice Made to Stay Highlighter Pen


Catrice, het geweldige budgetmerk dat steeds meer mijn aandacht krijgt. Soms ontdek ik weer iets nieuw, zo ook deze Catrice Made to Stay Highlighter pen. Ik was zeer benieuwd.





Zo ziet de pen eruit wanneer je de dop er af haalt. Het is handig in gebruik want zo kom je ook op plekken waar je misschien met een kwast niet echt goed bij kunt. Zoals in de binnenste ooghoeken of op je waterlijn. Ook kun je de highlighter preciezer onder de wenkbrauw aanbrengen.


Zo ziet het eruit op mijn hand. Zoals je ziet is de pen zeer gepigmenteerd. Soms iets te, want wanneer ik het op mijn binnenste ooghoeken aanbreng, zie je de highlighter heel goed zitten. Het is een poederachtige zachte creme, dus makkelijk aan te brengen. Kijk wel uit met lenzen als je de pen op je waterlijn gebruikt. Hij kan namelijk afgeven. Ik heb er zelf tot nu toe weinig last van gehad, maar het zou kunnen dat het bij mensen met gevoelige ogen zou kunnen gaan irriteren.


Zelf gebruik ik hem vooral op mijn waterlijn omdat het mijn ogen veel opener en groter laat lijken. Ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een nude oogpotlood voor op de waterlijn, maar die kon ik niet echt vinden. Dit is een goede en goedkope oplossing! Ik vind het echt een fijn product en gebruik hem dan ook bijna dagelijks. Hij is ook makkelijk mee te nemen ergens naartoe, want hij neem nauwelijks ruimte in beslag.

Catrice is te koop bij kruidvat en de pen kost €3,79.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten