Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Too Faced Candlelight Powder



Laatst was ik weer eens in de Sephora en wilde ik alleen de MUFE HD Primer kopen. Uiteraard wilde ik mijn ogen de kost geven en viel mijn oog op deze Too Faced Candlelight Powder. Na lang wikken en wegen overwoog ik om het toch te kopen. Zo blij als een kind kon zijn met snoep, zo blij was ik met deze Too Faced Candlelight Powder.





Het is namelijk geen gewone poeder. Het is een translucent illuminating powder. Je kunt hem gewoon over je hele gezicht gebruiken om je foundation mee af te poederen. Maar als je iets meer gebruikt is hij ook ideaal als highlighter. In de poeder zitten namelijk hele kleine glittertjes verwerkt, waardoor je hele huid gaat stralen wanneer het licht erop neer kaatst.



Zo ziet de poeder er van dichtbij uit. Je ziet bijna niet dat er kleine glittertjes in zijn verwerkt, maar in de swatches kun je het beter zien.



De foto's zijn met en zonder flits gemaakt en kun je het verschil duidelijk zien. De swatch is met één veeg gemaakt dus de poeder is goed gepigmenteerd. Tot nu toe gebruik ik hem eigenlijk meer als een highlighter dan als echt een poeder, maar wanneer mijn huid er wat doffer uit zien dan normaal ga ik er zeker mijn make-up mee afpoederen.

Too Faced Candlelight Powder is te koop bij Sephora en kost €30,60.

1 opmerking: