Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Rimmel Kate Lipstick


Jaja, ik heb er ook een bemachtigd. Eigenlijk twee zelfs, maar die is van de eerste collectie. Allebei in het rood. Ik ben namelijk gek op rode lipstick. Kijk je mee naar deze geweldige Rimmel Kate Matte Lipstick?






De huls zelf is ook mooi rood en op de dop staat de handgeschreven naam van Kate zelf op. Het geheel ziet er mooi maar niet goedkoop uit. Hij valt lekker op in mijn stash waardoor ik deze vaker pak dan mijn andere rode lipsticks.


Een close-up van dichtbij.


Een swatch in een veeg. Ziet er goed uit he. De lipstick is mooi matte, waardoor het meestal goed en lang blijft zitten. Nou, ik heb het geweten. Toen ik de swatch weer van mijn hand af wilde halen, ging het bijna niet weg! Goede kwaliteit dus!


Zo ziet het er uit op mijn lippen. De lipstick is niet helemaal matte, maar met een lichte finish eroverheen wat ik wel mooi vind. De lipstick blijft er lang en mooi op zitten dus ik hoef niet vaak bij te werken. Het smeert lekker makkelijk alleen moet ik wel uitkijken met de randjes. In principe hoef ik van te voren geen lippotlood te gebruiken, maar als het echt de hele avond er goed op moet zitten dan is dat wel noodzakelijk.


De hele look. In combinatie met een rustige ooglook kan het een stijlvolle uitstraling geven. Ik vind deze look prima voor overdag en zelfs om te werken. Ik heb van mezelf al best getinte lippen, waardoor ik het makkelijker kan hebben. Misschien dat meiden met hele lichte lippen het een te grote stap vinden voor overdag. Al met al vind ik het een echte aanrader! Ik wil zeker meer Kate Lipsticks aanschaffen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten