Pagina's

zondag 20 januari 2013

Estee Lauder Double Wear Foundation


Bijna altijd gebruik ik foundation. Soms wel eens een dag niet, maar meestal wel. Ik heb er een aantal in mijn stash liggen en sommige gebruik ik voor bepaalde gelegenheden. Zo ook deze Estee Lauder Double Wear Foundation.





Ik had er wel eens over gelezen op internet dat het de best dekkende foundation aller tijden was. Helaas vond ik het best een dure foundation, maar een tijdje geleden kon ik het niet laten en heb hem ook gekocht. Ik heb hem in de kleur: 2N2 Fresco 01


De achterkant. Het doosje heb ik helaas niet meer. Daar stonden geloof ik ook de ingrediënten op.


Het flesje open. Een groot nadeel als je het mij vraagt. Het is zo onpraktisch, want elke keer wanneer ik een klein beetje op mijn hand probeer te doen, komt er of teveel uit, of te weinig. Ook vind ik het onhygiënisch  Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit beter kan doen?


Zo ziet het eruit op mijn hand. Zoals je ziet is de kleur net ietsje te donker. Helaas is dit de lichtste kleur die ze hadden bij de ICI Paris.


Zo ziet het eruit wanneer ik het heb uitgesmeerd. Veel te donker, maar wel ontzettend goed gedekt! Mijn hemel, dit is echt een droomfoundation als het neerkomt op dekking! Echt ideaal voor vrouwen die last hebben van acne. Ik gebruik zelf de foundation het liefst 's avonds wanneer het donker is, waardoor je niet goed ziet dat de foundation net iets te donker is. Vaak voor feestjes of dergelijke.


Zo zie ik er 's ochtends uit voordat ik make-up op doe. Wat een verschil he! Dat heb ik altijd al gehad. Een klein likje mascara kan zoveel verschil leveren! Maar goed, ik heb dus last van onzuiverheden zoals je ziet en wat roodheid.


En zo ziet het eruit met make-up. Alles erop en eraan. Geen onzuiverheden meer, als moet ik zeggen dat ik hier de foundation er niet al te dik op heb gedaan. Anders kon je het verschil veel te goed zien. Mijn huid is net ietsje te licht voor de foundation helaas.


Op deze foto kun je beter zien hoe de dekking is. Echt een superglad huidje dat zo in een reclame voor dagcreme kan! Ik ben echt tevreden over de foundation alleen jammer dat de kleur net ietsje te donker is en het flesje is onpraktisch. Al met al zou ik dit product toch opnieuw kopen als ik weer eens wat meer dekking nodig heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten