Pagina's

vrijdag 18 januari 2013

10 Facts About Me...



10 Leuke weetjes over mij... Ik weet dat mensen persoonlijke updates altijd het leukste vinden, en daarom dit artikel. Zelf vind ik het ook leuk om wat meer dingen over mij te laten zien zodat jullie me wat beter leren kennen. Hier komt ie...



1. Ik ben dóóól op mijn moeders lasagne! Zoiezo ben ik dol op Italiaans eten! Je zult het nog in een BeautyDairy voorbij zien komen en dan zul je zien dat ie er super lekker uitziet!

2. Ik ben gek op shoppen. Punt.

3. Vroeger wilde ik altijd zo lang mogelijk haar hebben en nu ik lang haar heb... wil ik het weer kort! Nouja, niet echt kort, maar gewoon een fris model. Helaas mag het niet van vriendlief en familie!

4. Ik ben een echte dagdromer. Altijd wanneer ik me niet lekker in me vel voelde, fantaseerde ik altijd dat ik de assepoester van het bal was (bij wijze van). Daar voelde ik me altijd een stuk beter door.

5. Ik heb schoenmaat 40/41 en dat haat ik. Ik wil ook kleine voetjes! Soms wanneer ik schoenen pas, lijkt het wel alsof ik reuzevoeten heb! Stom he.

6. Ik kan soms best koppig zijn. Wanneer ik iets vind, dan is dat ook zo (vind ik zelf dan). Soms best irritant voor de ander.

7. Ik wil altijd gelijk hebben. Negen van de tien keer is dat ook zo! :D

8. Ik hou zoiezo van films maar ik heb een haat-liefde verhouding met horrorfilms. Ik vind ze gewoon te eng om te kijken, maar tegerlijkertijd vind ik het juist spannend en dan denk ik dat ik er toch niet bang van word. Wat vervolgens juist wel gebeurt en ik 's avonds niet kan slapen.

9. Vroeger vond ik het altijd heerlijk om te douchen, maar tegenwoordig vind ik het zonde van de tijd. Het zelfde geld voor slapen. Ik heb altijd iets te doen, en heb daarom ook altijd tijd te kort. Zo irritant! Maar wees gerust, ik douche bijna elke dag! En wanneer ik er dan eenmaal onder sta vind ik het heerlijk hoor!

10. En als allerlaatste: ik woon sinds kort samen en dat vind ik heerlijk! Ik ben nog steeds dol op mijn vriend en nu hebben we lekker een plekje voor ons tweeën!


Zo, dat waren ze. In eerste instantie dacht ik dat ik er geen 10 kon bedenken, maar toen ik eenmaal bezig was, vond ik 10 zelfs te kort! Misschien is deel 2 een optie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten