Pagina's

maandag 14 januari 2013

Nivea Aqua Effect Reinigingsdoekjes


Soms, wanneer ik geen zin hem om ´s avonds mijn make-up eraf te halen, dwing ik mezelf dat toch te doen, maar dan met reinigingsdoekjes. Het is lekker makkelijk, je hebt maar één doekjes nodig voor je hele gezicht en klaar is Kees.





Ik gebruik dan de Nivea reinigingsdoekjes Aqua Effect. Er zitten in totaal 25 doekjes in een verpakking en daar doe je bijna drie maanden mee. Ze zijn zuinig in gebruik, al hebben ze wel snel kans om snel uit te drogen als je de verpakking niet goed dicht maakt.



Op de verpakking staat:

Verrijkt met Vitamine E & Hydra IQ:
- Reinigen effectief en verwijderen waterproof make-up en dagelijkse onzuiverheden.
- Hydrateren en verfrissen de huid.
Voor een gezonde en stralende huid. 
Ook staat op de achterkant hoe je een reinigingsdoekje kunt gebruiken.


 Het doekje zelf ziet er zo uit. Het voelt fris in mijn handen en als je goed kijkt zie je een patroontje.

Wanneer ik mijn make-up er 's avonds af haal met de Nivea reinigingsdoekjes, voelt het heerlijk fris aan. Helaas voelt het daarna wel wat trekkiger op mijn huid, net als een tonic. Aangezien ik in de wintermaanden een droge huid heb, is het verstandiger om toch maar een reinigingsmelk te pakken. Ik gebruik de reinigingsdoekjes nu ook om swatches van mijn armen te halen. De make-up haalt ie er perfect af, dus het is zeker een aanraden voor vrouwen die een minder droge huid hebben als ik en 's avonds niet te lang bezig wilt zijn om haar make-up af te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten