Pagina's

woensdag 9 januari 2013

BeautyDairy: December


Ook December was weer een leuke maand geweest met de feestdagen en veel cadeautjes! Ik heb super veel lol gehad met familie en vrienden en ik vind het dan ook jammer dat we weer een jaar moeten wachten totdat het weer december is! Maar ik heb ook alweer zin in de zomer hoor! En dan nu op naar de foto's!



Onze kleine kerstboom. Ik wilde eigenlijk een grote meenemen maar die was te groot voor in de auto. Deze is trouwens van mijn moeder en we mochten hem dit jaar weer lenen. Vorig jaar vierden mijn vriend en ik Kerst in mijn vaders huis, want mijn vader en mijn zusje waren toen lekker op vakantie in Indonesie.


Ook maar meteen een foto gemaakt van mij en mijn vriend. Die hebben we veel te weinig haha.





Toen was het 5 december en vierden we natuurlijk pakjesavond. We vierden het bij mijn moeder thuis en ik kon het niet laten om Stella en Tommy op de foto te zetten. De witte is Tommy en de zwart-witte is Stella.



Cadeautjes! We waren met een stuk of 15 man dus we hadden lekker veel cadeautjes. Mijn broertje kreeg uiteraard het meeste want hij geloofde nog in Sinterklaas. Ik heb heerlijke dingen gehad zoals hierboven op de foto en nog een paar dingen zoals een geurkaars, een adventlot, en nog wat kleine dingen. Het was super gezellig!


Na de feestdagen moesten we natuurlijk weer boodschappen doen. Vriendlief ging er lekker bij zitten haha.



De Sims! De eerste foto is op de laptop en de tweede op de Ipad. Ik ben verslaafd!



Op een middag na het werk kwam ik thuis en had vriendlief 2 blaadjes vol geschreven over wat we nog allemaal moesten doen aan het huis. Veel hé!


Opa en oma kwamen op een zondag langs en hadden ons dit gegeven. Mijn twee tantes hebben er één en mijn vader ook. Lief hé! Alleen jammer dat er 2012 op staat, anders had ik hem in 2013 ook op kunnen hangen.


Inmiddels al weer wat kerstkaarten gekregen. Ik plak ze allemaal op de deur, maar volgend jaar ga ik een paar linten kopen en hang ze daarop. Dan bladert de verf van de deur er niet af.



Een avondje alleen thuis onder het genot van een pizza de film Mission Impossible 4 gekeken. Hele leuke film; aanrader!


Eten bij de Mac, want ik ging met mijn zusje samen naar The Hobbit die avond. Helaas had ze de bus gemist en at ik alleen.



Op de wc van de bioscoop. Leuke tip: op de wc-deuren hangt altijd een lijst van films die de aankomende tijd in de bioscoop draaien.


The Hobbit draaide in 3D en mijn zusje en ik konden het niet laten om onze bril alvast op te zetten. Helaas had ik toen nog geen nieuwe lenzen, dus moest ik mijn eigen bril ook op. Dat was wel een minpunt, maar het was goed te doen. De film was ontzettend leuk! Een stuk luchtiger dan Lord Of The Rings, dus makkelijker te kijken. Echt een aanrader!


Ik las een tijdje geleden over een pure honingmasker en ik wilde dat ook wel eens proberen. Helaas kon ik niet aan 'echte' honing komen, dus kocht ik deze bij de supermarkt. Door de warmte van mijn gezicht stroopte de honing al gauw van mijn gezicht af, maar ik heb het ongeveer 20 minuutjes volgehouden. Ik kon het natuurlijk ook niet laten om wat honing op te eten haha!


Soms in het weekend gaan mijn vriend en ik wel eens bij mijn moeder eten, en laatst was het weer zover. Mijn moeder had al haar kerstpakket gekregen en daar zat dit tasje in. How cute! Ik ben er heel blij mee, en ik zal deze ook gebruiken op avonden dat mijn vriend en ik uitgaan. Dan hoef ik niet mijn grote tas mee te zeulen.


De afwas! Altijd heerlijk wanneer dat is gedaan.


Inmiddels kreeg ik ook mijn kerst'pakket' en dat was een Ici Paris XL waardebon van 25 euro! Yeah!


Een lekkere warme kop chocolademelk! Hmmm!


Aan het werk voor mijn blog!


Mijn vriend heeft altijd twee weken vrij met kerst van zijn werk en op vrijdag had hij een kerstborrel met collega's. De vrouwen mochten ook mee, en bovenstaande was mijn outfit van die avond. Ik weet niet of je het goed kan zien, maar de legging die ik aan had, was zo'n glanzende, een soort 'leren' legging. Soms vind ik het best moeilijk om zo'n legging te combineren, maar dit vond ik wel een geslaagde combi. Zwarte All-stars eronder en hop naar die borrel!


Heerlijke broodjes en dergelijke gehaald bij Bakkerij van Leeuwen. Mijn schoonzusje werkt daar, dus we hadden nog even staan kletsen haha! Super leuke meid en de broodjes zijn daar zo lekker!


Vervolgens gingen mijn vriend en ik boodschappen doen en kwamen we met dit schildersdoek thuis. Ik wilde er een Visionboard van maken en die ophangen op onze slaapkamer. Inmiddels heb ik hem bijna af.


Kleine kerstbrunch bij mijn moeder thuis haha. Omdat we daar rond half elf waren om rond 3 uur alweer uit eten gingen, had ze niet veel in huis gehaald. Alleen wat harde broodjes en pasteitjes; wat al super lekker was. Helaas hadden we niet veel gegeten, maar het was wel super gezellig. Na de brunch hebben we de hele middag zitten kaarten.




Vervolgens gingen we wokken met mijn vaders familie. Het eten was heel lekker en ik had een paar wijntjes én een slush puppy op! Lekker!


Op tweede kerstdag heb ik deze Voguepakketje gekregen van mijn tante die ons had uitgenodigd om te gaan gourmetten. Het was heel gezellig!


Op een avond belde de buren aan en wilde even bij ons binnenkijken want ze hadden het nog nooit gezien. We kregen een cadeaubon ter waarde van 20 euro, wat natuurlijk ontzettend lief was! Wij hadden op onze beurt twee babyknuffels gegeven want de buurvrouw is in verwachting, zo leuk!


Onze badkamer zag er best mooi uit toen we het huis kochten, maar mijn vriend vond de vloertegels niet mooi dus in de kerstvakantie heeft hij deze mooie tegels erbovenop gelijmd.


Bij de kapper. Mijn puntjes moesten nodig geknipt worden en ik kreeg weer highlights! Het was een lange zit, namelijk 2,5 uur!


Ik mocht op een werkdag eerder gaan en ben even in de uitverkoop gaan kijken. Ik kwam met deze vier dingen thuis en nog een gebroken wit t-shirt met lange mouwen.


De mild-groene blouse die ik super mooi vond en omdat wij nog geen lange spiegel in huis hebben, had ik gevraagd of mijn vriend een foto wilde maken, zodat ik kon zien hoe het me stond. Ik had de blouse namelijk niet gepast in de winkel. Op deze foto zie je mijn 'nieuwe' haar.


Mijn vriend wilde natuurlijk niet achterblijven en kocht deze kleine Phillips Ambilight lamp. Hij is er helemaal weg van!


Doordat ik wat vaker vrij was dan normaal, was ik begonnen in de Shopaholi reeks. Voor de tweede keer haha. Wat ben ik toch gek op die boeken!


Inmiddels was het weer Oud en Nieuw en maakte ik mij die ochtend netjes op om te gaan werken. Zoals je ziet was het een natuurlijke look met weinig poespas. Ik had die dag een zwarte broek, mijn nieuwe truitje met bijpassende blazer aan en mijn zwarte All-Stars. 's Avonds gingen we naar mijn moeder en had mijn vriend mijn hakken meegenomen.


Lekker aan het gourmetten met een wijntje erbij!


En om 12 uur was het alweer tijd om iedereen de beste wensen te wensen en vuurwerk te kijken! Zelf hadden we geen vuurwerk (geldverspilling!) dus liepen we in het dorp wat rond.

Zo, dat was alweer de maand december en het jaar 2012! De tijd is ontzettend snel gegaan en ik hoop dat ik nog jaren door kan gaan met mijn blog. Inmiddels is het alweer Januari en is het bijna tijd voor Carnaval en mijn verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten