Pagina's

zondag 27 januari 2013

Persoonlijke vragenlijst



Deze vragenlijst kwam ik een tijdje geleden tegen op een andere blog. Er stond dat het een persoonlijke tag was en die bloggers gewoon konden overnemen. Nou is deze tag alweer van 2012, maar omdat ik het leuk vind om ook wat van mijn persoonlijke kant wilde laten zien, doe ik hem lekker toch! Komt ie...


Dit word heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Poehh, toen ik 17 was denk ik. Zo´n bijna zes jaar geleden.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja, die Baked Chips van Lays. Hmmm, daar kan ik mijn vingers erbij opeten, zo lekker! Oh en lasagne! Vooral die van mijn moeder, heer-lijk!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan maar geen haha.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn laptop. Hij is nogal gehorig.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee

Waar denk je op dit moment aan?
Wat ik moet beantwoorden.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ligt eraan wie het is.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Volgens mij mijn vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik word altijd heel stil. Dan trek ik me terug. Als ik dan toch echt iets moet noemen dan pulk ik heel vaak aan mijn nagels. Ik knip ze niet, ik pulk ze. Lekker he!

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Niet altijd. Ligt er ook een beetje aan wat mijn stemming is die dag.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, denk het niet.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Vanmorgen wel ja, toen wilde ik iets voor mijn blog bestellen. Dat gaat alleen moeilijk als er nog steeds geen geld op je rekening  staat haha.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, mijn vriend.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, eigenlijk wel.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, ik vertel het dan eerder tegen mijn vriend.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, maar ik zou het wel tegen hem vertellen dat ik het vervelend vind.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ik denk het wel ja.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Mijn vriend!

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
De laatste tijd denk ik nog wel eens aan mijn middelbare schooltijd. Dat komt doordat ik een paar mensen van vroeger op facebook heb haha.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
6 tot 7 uur ongeveer.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja, ik hoor van iedereen dat ik heel makkelijk ben. Behalve als je me echt goed kent en ik op me gemak voel. Dan kom ik meer voor mezelf op.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee! Dat was mijn lieve vriend.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Dubbeldrank sinaasappel/perzik. Zo lekker!

Welk soort bed heb jij?
Tweepersoonsbed.
Hou je van de regen of haat je het?
Vroeger hield ik er echt van, want toen had ik toch een bos haar. Ik had er zo´n hekel aan en wanneer het regende werd mijn haar natuurlijk platter. Nu echt niet meer, want ik weet hoe ik mijn haar moet doen in tegenstelling tot vroeger. Ik neem mijn paraplu dan ook overal mee naartoe!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik heb wel eens gerookt. Tijdens Carnaval en de dagen erna was ik zo ziek geworden (lees: combinatie roken, drinken en te weinig slaap) dat ik het nooit meer doe.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik hoop optimist natuurlijk.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Nicole, mijn schoonzusje.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Uhm… welke was dat ook alweer. Volgens mij The Hobbit.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, zat haha. Nu weet ik dat ik die mensen moet vermijden.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, want ik woon samen met mijn vriend.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Klinkt gek, maar niet echt. Ik heb er een hoop van geleerd over hoe ik het vooral níet moet doen.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Discotheek. Ik ben niet echt fan van iemand.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, zoiezo voor donker haar en blauwe ogen.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Op dat moment meende ik het en probeerde ik stoer te doen. Nu heb ik er spijt van dus ik hoop dat ze het me heeft vergeven!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Eigenlijk wel ja, maar ik kijk niet zo vaak in de spiegel. Op het werk hangen ook veel spiegels en zelfs dan kijk ik niet zo vaak.

Ben jij snel jaloers?
Ja.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Vriendinnen van vroeger waarvan ik dacht dat we vriendinnen waren. Nouja, het was eerder een haat/liefde verhouding haha. Lang verhaal.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik denk mijn vriend. Dan hadden we ergens ruzie over. Ik ben eigenlijk een heel emotioneel persoon.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nu niet meer.

Wat doe je morgen?
Werken.


Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee. Al helemaal niet na mijn vorige vriend. Door hem ben ik veel kieskeuriger geworden en ben ik nu dus ook extra happy en verliefd op mijn huidige vriend!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Mijn vriend haha.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Soort van. Mijn eerste ex vond het leuk om meerdere vriendinnen te hebben en wilde met mijn toenmalige beste vriendin afspreken om seks te hebben en zo.
Houd je van suikerspinnen?
Ja hoor!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn vriend. Wow het klinkt allemaal heel serieus haha, maar we hebben ook vaak zat dat we helemaal in een deuk om elkaar liggen hoor haha.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee, dat ligt niet echt lekker haha. Tenminste, niet tegen een schouder.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
7,5

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, mijn vriend.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben goed op dreef met blogposts maken. Dus creatief.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder. Ze belde om te zeggen dat ze vandaag niet zou komen i.v.m sneeuw.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Jazeker! Ik had op mijn werk één paar schoenen gewonnen.

Met wie was je gisteravond?
Mijn vriend, of course

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Mijn vriend again.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
De eerste keer de jongen. Daarna maakt het niet uit.

Heb je plannen voor dit weekend?
Ik ga een carnavalsoutfit halen. Verder lekker chillen met mijn vriend.

Dat waren ze! Het waren heel wat vragen, maar ik kon ze makkelijk beantwoorden. Soms hou ik echt van vragenlijsten. Dan vat je gewoon samen van wat jij bent en doet en wilt. Wanneer ik er weer een tegen kom, dan post ik die natuurlijk ook! Voel je vrij om het ook over te nemen op je blog! Daar is ie immers voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten