Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Carnaval Inspiratie: Make-up


Voor de mensen die weinig inspiratie hebben betrekking tot Carnaval, heb ik wat inspiratie opgedaan. Natuurlijk hoef je niet precies hetzelfde als op de foto's te doen, maar mocht je vastzitten in een look of je weet totaal niet wat je aan moet/hoe je je moet opmaken, kun je deze plaatjes als inspiratie gebruiken.





Pop-Art, heel creatief!


Verschillende diersoorten met je ogen als Eyecatcher.


Avatar. Een hele klus om in de blauwe verf te zitten, maar dan ben je wel één van de weinigen dus heel orgineel!


Black Swan, mijn favoriet. Misschien een idee voor volgend jaar?


Creatief zijn met nepwinpers, pruiken, make-up, alles kan!


Heel mooi, maar ook een beetje apart. De huid er rond om heen is in ieder geval wel heel gaaf gemaakt!

Ik hoop dat ik jullie hier een beetje mee heb geholpen. Ik zelf ga denk ik lekker veel make-up en nepwimpers gebruiken. Gezellig over the top. Ik heb in ieder geval heel veel zin in Carnaval en ik hoop jullie ook!

Bron foto's:
Google
WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten