Pagina's

woensdag 6 februari 2013

GlossyBox: Valentijnseditie 2013


Ik heb me sinds kort ook aangemeld voor de GlossyBox, mede omdat ik graag nieuwe producten uit wil testen en proberen. De eerste box die ik kreeg is van Februari: de valentijnseditie. Als je nog niet wilt weten wat erin zit, raad ik je af om verder te lezen.





De Box is lekker knalroze en wanneer ik hem openmaak zie ik dat ie royaal gevuld is. Wat me ook opvalt is dat de box kleiner is dan ik had verwacht.


Unboxing...


De tekst die erbij zit.


Dan alle producten die in de Valentijnseditie zit. Het ziet er al meteen goed uit!


Als eerste meteen een fullsize product de Anatomicals The Showering Inferno Showergel. Hij ruikt meteen al lekker en lijkt me heerlijk voor onder de douche. Deze zet ik meteen in de badkamer!


Vervolgens de Christina Aquilera Red Sin BodyLotion en parfum sample. Op het eerste gezicht ruikt ie heel lekker en zou ik prima voor elke dag kunnen gebruiken. Ook de parfum ruikt lekker!


Daarna het heerlijke Charming Chocolate masker van Dr. van der Hoog. Ik heb al heel veel van deze maskertjes, dus deze is een goede aanvulling op mijn collectie en zal ik zeker gaan gebruiken!



Ik was meteen benieuwd naar dit 2 in 1 lipproduct van ModelCo. Ik hou namelijk van lipproducten en hoopte dan ook dat deze aan mijn verwachtingen zou voldoen. De gloss is mooi nude en prima voor een mooie neutrale look. De lipstick daarintegen is niet echt mijn kleur. Hij neigt meer naar bruin en dat vind ik wel jammer. Toch kan het ermee door, want de gloss is top!





Het laatste product is een echt aziatische BB Cream zoals we gewend zijn en ik ben dan ook echt tevreden over dit product! Toen ik hem swatchte merkte ik direcht dat ie goed dekt en cerzorgd want mijn huid voelde lekker zacht aan. Ook voelt ie niet als een foundation, maar meer als een dagcreme. Ik ga hem dan ook zeker vaker opdoen en als ik er echt tevreden over ben zal ik misschien een fullsize flesje aanschaffen.



In de box zit ook nog een leuk geschenk verpakt en dat is namelijk een gelukskoekje! Gelukswensen kunnen we nooit genoeg krijgen dus ik had hem meteen opengemaakt. Er zat een goede tip in verstopt die ik zeker ga volgen!


Dan als laatste zit er een magazine van GlossyBox zelf erin verpakt namelijk de GlossyMag. Een heel leuk blad met beauty tips erin verwerkt.

Ik ben heel tevreden over de eerste keer dat ik de GlossyBox heb ontvangen. De service was lekker snel want ik had hem dezelfde week nadat ik hem bestelde al binnen.

De GlossyBox kun je hier bestellen en kost €14,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten