Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Look of the Day: Red Lips/Katniss Braid


Laatst maakte ik een hele leuke look bij mezelf die ik niet voor mezelf kon houden. Ik draag best wel vaak rode lippen met een neutrale ooglook, maar dit keer was het de haarstijl die ik heel graag voor jullie vast wilde leggen.





Zo ziet het er in zijn geheel uit. Rode lippen, rustige ogen en een schuine vlecht. Perfect voor een gewone dag, maar je kunt het ook op een avondje uit dragen. Ik had zelf helaas niks die dag, maar mezelf optutten vind ik altijd leuk.


Zo ziet de vlecht er vanaf de achterkant/zijkant eruit. Ik had de vlecht vorig jaar al eens gemaakt met behulp van een tutorial op Youtube. Je vind echt heel veel filmpjes over hoe je dezelfde vlecht als Katniss kan maken. Stiekem vond ik het nog best moeilijk, want ik wist niet goed hoe je de plukken het beste vast kon houden of bijpakken. Uiteindelijk was het toch nog goed gekomen.



Dan mijn make-up van dichtbij.

Op mijn ogen heb ik de zwarte kleur an het Nyx palette gebruikt als lijntje om de oog. Vervolgens mascara opgedaan. Ik heb verder de Catrice HD foundation gebruikt met daarover heen de Hema translucent powder. Op mijn wangen heb ik de Rimmel Bronzer, de Hema kersteditie 2012 blush en de Catrice highlighter aangebracht. Op mijn lippen heb ik de Rimmel Kate lipstick in de kleur 01. Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met een Rimmel wenkbrauwpotlood.


Dit was de uiteindelijke look. Ik vind het erg leuk om te doen, dus ik zal het waarschijnlijk vaker gaan doen. Zo kan ik ook oefenen met kleuren en kijken wat het beste bij me past. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden en tot de volgende ooglook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten