Pagina's

donderdag 31 januari 2013

Claire´s Balmsticks


Soms, wanneer ik in de stad loop, neem ik wel eens een kijkje bij Claire´s. Daar hebben ze altijd superleuke hebbedingetjes, zo ook deze Claire´s Balmsticks. Ze lijken op Lipsmackers en ruiken net zo lekker. Naar ijsjes!





Ze zaten verpakt in setjes van acht, dus acht verschillende smaken. Ze ruiken ontzettend lekker en ik heb er altijd standaard een in mijn tas zitten. Claire´s verkocht ook de echte Lipsmackers die ik jaren geleden een keer had gekocht. Helaas kon ik die niet meer vinden en kocht ik deze. Deze Balmsticks zijn hartstikke leuk om cadeau te doen aan een vriendin of je nichtje.


Mango Sorbet / Choc Chip


Bubblegum / Raspberry Ripper


Strawberry / Vanille


Toffee / Cookie Dough


Omdat het Balmsticks zijn, zijn ze bijna niet te swatchen, maar ik wilde het toch laten zien. De swatch is van Bubblegum en zoals je ziet komt er een klein beetje blauwe kleur vanaf. Natuurlijk is dat niet echt op je lippen te zien, maar als je er een witte/huidskleurige foundation onder doet, zul je wel een klein beetje een blauwe gloed zien.

Deze set kun je kopen bij  Claire's en kost €12,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten