Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

Opgemaakt: Januari 2013


Ik heb wat producten opgemaakt de afgelopen maand en ik ga ze aan jullie laten zien. Het zijn er niet heel veel, maar ik wilde niet al te lang wachten. Hier komen ze!



 Als eerder de Nivea Verzachtende Reinigingsmelk. Ik gebruik deze altijd om mijn make-up eraf te halen. Deze is speciaal voor de gevoelige/droge huid, dus dat is wel handig in deze tijd van het jaar. Helaas helpt het niet echt voor mijn huid want het blijft maar droog en ruw aanvoelen. Misschien toch maar een keer op zoek naar een andere.


Dan heb ik de Gliss Kur Antiklit spray voor lang haar droog gemaakt en hij is zo fijn! Ik heb al-tijd klitten na het douchen en dat is zo vervelend. Een paar jaar geleden gebruikte mijn zusje deze altijd omdat zij ook een grote bus krullen heeft. Toen ik het voor het eerst gebruikte was dat zo fijn voor mijn haar! Heerlijk! Het het ruikt altijd zo lekker. Ik krijg er altijd complimentjes over.


Vervolgens heb ik mijn geloefde Vichy Normaderm gezichtsscrub opgemaakt. Ik had hem ooit eens gekregen in een pakket met allemaal Vichy producten erin. Echt heerlijk was dat. Je kreeg er allemaal gezichtsproducten bij en washandjes/handdoekjes, pennen, notitieboekjes. Ik vond het echt een geweldig pakket. Helaas moet ik eerst naar de apotheek om deze gezichtsscrub weer aan te schaffen. Ik denk wel dat ik deze opnieuw zou kopen, alleen is het een scrub speciaal voor puistjes. Dat betekent dat dit product mijn huid uit zou drogen. Dus niet zo verstandig om het in de winter te gebruiken. Zucht... dilemma...

\
Weer een geliefd product opgemaakt. De Lancome Teint Miracle Foundation die mijn huid stralend egaal geeft alsof het altijd zo hoort. Ik vind het echt een fijne foundation voor elke dag, maar hij is zo snel op. Dit was mijn tweede flacon, dus ik ben nog aan het nadenken of ik hem opnieuw zou kopen. Misschien dat ik eens op zoek moet gaan naar nieuwe foundations.


Dan de Make-up Forever HD Primer die ik bijna elke dag heb gebruikt. Ik kan gewoon niet meer zonder, ik vind hem zo fijn! Ik heb dan ook alweer een tweede in mijn bezit en ook die gebruik ik bijna elke dag. Toch moet ik eens een wat meer bugdetvriendelijkere primers ontdekken, want het is wel een dure aankoop, net als de foundation. 


Weer een haarproduct; de John Frieda Frizz Ease Serum. Ideaal voor voor het stylen en föhnen van het haar. Je doet er lekker lang mee en ik heb hem al zo vaak opnieuw gekocht dat ik de tel kwijt ben. Deze koop ik dus zeker opnieuw!


En dan als laatste; de Maybelline One by One Mascara. Echt de allergeweldigste die ik ooit heb geprobeerd. Ik heb dan ook een paar back-ups bijgehaald. Een tip; ik koop altijd mascara's wanneer ze in de aanbieding zijn zoals 1+1 is gratis of twee voor €20. Zo kan ik er meer halen in één keer en dat bespaard geld.

Zoals je ziet zijn het allemaal favorieten, maar toch moet ik eens proberen om ook andere producten uit te proberen. Stuk voor stuk zijn ze met liefde gebruikt, en moet ik ze met pijn in mijn hart weggooien.

En jij, heb jij nog wat opgemaakt aan beautyproducten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten