Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

BeautyDairy: Januari


Een nieuwe BeautyDairy, namelijk van afgelopen Januari. Nieuwsgierig naar wat ik allemaal mee gemaakt heb? Kijk dan snel verder!





Yeahh! Vlak na Oud & Nieuw kreeg ik te horen op mijn werk dat ik gratis een paar schoenen van het merk Post Xchange uit mocht zoeken, omdat ik het meeste van dat merk had verkocht. Ik twijfelde heel erg tussen deze twee, maar het is uiteindelijk de tweede geworden. Die past veel beter bij mij.


Vorig jaar kreeg ik van de buren een cadeaubon van het winkeltje van de zus van de buurman. Ik had uiteindelijk dit gehaald. Behalve de twee achterste kaarsen en de twee kleine dienbladen, die heb ik van de Kruidvat en Marskramer.


Hmmm, lekker lasagne van mijn  moeder! We kregen de schaal mee van wat er over was. Heerlijk!


Outfit van op een zaterdag. Ik maakte foto's want ik had er een paar laarzen onder en wilde kijken of dat wel stond. Helaas zijn mijn laarzen bijna kapot, dus die kan ik niet zo vaak meer dragen.


Lekker rommelen aan tafel.


's Avonds kwamen mijn schoonzusje en haar vriend langs om een spelletje te spelen. We speelden Kolonisten van Catan en ik had 3 van de 4 keer gewonnen!


De stucadoorspullen van mijn oom die we terug moesten brengen.


Sneeuw!


Meteen maar de was gedaan, want ik wilde natuurlijk met die kou lekker warme truien dragen!


Mijn vriend had manderijntjes meegenomen. Ik lust ze zelf helaas niet, maar hij wel.


Een filmpje aan het opnemen. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik er van vind. Het is een filmpje van mijn dagelijkse make-up wanneer ik geen poespas wil. Ik heb er best veel in geknipt en ben nog aan het twijfelen of ik hem online moet zetten. Als mensen het willen zien, dan hoor ik het graag!


Look van het filmpje.


De statistieken van mijn blog. Mooi bedrag toch?


Yeahh, de pan geraakt in een blush van de 10-panproject! Zodra ik er nog één heb, ga ik een update doen.



Boodschappen gedaan en moest teruglopen naar huis omdat de tas te zwaar was om mee te kunnen fietsen. Ach, lopen is ook gezond!


Toen we een keer bij mijn moeder aten, moesten de hondjes uitgelaten worden en Tommy kreeg een 'jasje' aan omdat hij het koud had. Lief he!


Omdat ik een keer wil gaan fitnissen had mijn schoonzusje gevraagd of ik een keer mee ging naar de sportschool om te kijken of het wat is. We hadden meteen de zonnebank getest. Het werkte meteen want het leek alsof ik in de zon had gelegen. Natuurlijk doe ik dit niet altijd, maar een keertje kan geen kwaad.


Aan het shoppen gegaan voor Carnaval.


Een zijwaartse Dutch Braid gemaakt net als in de film The Hunger Games. Het was best goed gelukt al zeg ik het zelf. Deze look komt ook nog in een Look of the Day voorbij.


Tijdens foto's maken kwam de kat van twee duren verder even binnen gluren.


Ik had het raam open gezet om hem te aaien en hij kwam meteen naar binnen gesprongen. Ik pakte hem op omdat ik niet wilde dat hij binnen de boel op stelten kwam zetten. Natuurlijk had ik even met hem geknuffeld en toen maar weer buiten gezet.


Nieuwe Vans in de winkel. Deze foto maakte ik voor een oud-collega die heel vaak Vans draagt.


's Avonds thuis op de bank hangen na een lange werkdag. Mijn vriend was nog niet thuis helaas en verveelde ik me en maakte deze foto.



Nieuwe Lentecollectie aan schoenenbinnen gekregen, zo ook deze Lazamani slippertjes. De onderste twee zijn mijn favoriet!


Outfit of the Day met mijn nieuwe halflaarsjes! Deze kan ik wel onder mijn jurkjes dragen!


Omdat wij een koepel hebben in het dak (net als in Centerparcs), kan dat inbreekgevoelig zijn, dus hebben we er een glasplaat ervoor vast gemaakt met daarachter Ledverlichting. Het geeft een mooi effect, ideaal voor op een feestje!

Zo, dat was de maand Januari. Het was vooral heel rustig ook met werken, maar in Februari gaat dat veranderen. Eind Januari is de assistent op vakantie gegaan voor drie weken naar Curacou, dus moet ik veel werken. Ook Carnaval komt er weer bijna aan én mijn verjaardag. Dan word ik alweer 23!

Ik wens iedereen een hele fijne maand en weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten