Pagina's

woensdag 30 januari 2013

TCW: The Color Workshop




Vroeger, toen ik nog een klein meisje was, kreeg ik als cadeautje wel eens make-up. Natuurlijk niet van die dure make-upmerken zoals Dior en Chanel, maar gewoon kindermake-up. Nu ik sinds kort samenwoon en ben verhuisd, kom ik weer al mijn spullen van vroeger tegen. Zo ook dit paletje van The Color Workshop. Het leek me wel leuk om die voor jullie te reviewen. Hoe goed is kindermake-up nou echt?





Ik was wel benieuwd naar de pigmentatie van de oogschaduws. Meestal hoor je over The Color Workshop niet al te goede dingen, maar ik wilde het eerst met eigen ogen zien. Het doosje zelf ziet er niet echt goedkoop uit. Het is glanzend zwart met alleen het logo in het midden. Niks geen poespas, gewoon een normaal doosje.


Wanneer je het doosje opent, zie je dat er drie 'lagen' zijn. In de eerste laag zitten de lipglossjes verwerkt. Het zijn vooral neutrale kleurtjes, ideaal voor wanneer je net pas met make-up begint.


Ik heb alleen de bovenste rij geswatcht en als ik dat zo zie, had ik misschien de tweede rij ook moeten doen. het ziet er nog best goed uit, zeker voor lipgloss!


De tweede laag is die van de oogschaduw. Er zitten verschillende kleuren in, zodat je er alle kanten mee opkan. Het enige wat ik nog mis is een hele donkere kleur, zwart misschien?


Dit is de bovenste rij. De pigmentatie is niet echt om over naar huis te schrijven helaas. Misschien als je je kwast nat maakt en er dan mee in de oogschaduw dept?


De onderste rij is ook niet echt geweldig. Vooral de eerste twee kleurtjes vallen bijna weg. De groene en de witte kleur zijn nog best gepigmenteerd. Daar zou je wel een leuk mee kunnen maken.


Dan als laatste de blush en de bronzer. Die zitten in de onderste laag verstopt. Er zit ook een kwastje bij om het op je gezicht aan te brengen.


Ik heb het gewoon met mijn vinger geswatcht en ik moet zeggen dat ik er niet tevreden over ben. De bronzer is amper te zien! De middelste kleur blush is de enige pluspunt van het hele palette. En laat ik de groene en de witte kleur oogschaduw niet vergeten.

Nee, dit palette zou ik zelf niet gekocht hebben. Het is geweldig voor kinderen om mee te spelen, zeker als ze net komen kijken bij make-up. Maar zelf sla ik het liefste over.

The Color Workshop is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten