Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Favoriete Series


Iets wat ik de laatste tijd heel vaak doe: tv-series kijken. Vaak op de laptop, maar wanneer een serie ook in Nederland te zien is, kijk ik het op tv op de bank. Gezellig popcorn erbij, kussens in je rug en kijken maar.




Mijn favoriete tv-series op het moment.


Once Upon A Time kijk ik gewoon op tv, maar als seizoen 1 is afgelopen, stap ik denk ik toch over naar kijken via internet. Dan loop ik tenminste voor op Amerika.

Onze upon A Time gaat over Storybrook waar Emma naar toe gaat om haar geadopteerde zoontje Henry te ontmoeten. Eenmaal daar vertelt hij dat iedereen in Storybrooke sprookjesfiguren zijn waar de tijd stil staat. De serie switch van het heden naar het verleden, wat het zo leuk maakt. Je groeit echt met de personages mee.


Pretty Little Liars, mijn nummer 1! Het is een onwijs leuke spannende serie over vier meiden die worden geterroriseerd door A. Helaas niet op de Nederlandse buis te zien.

Pretty Little Liars gaat over vier meiden waarvan hun vriendin een jaar word vermist. Een jaar later komen alle vriendinnen weer bijeen omdat hun vriendin Allison is gevonden; dood. Op de dag van haar begrafenis krijgen ze allemaal een sms van A. Sinds dat moment worden ze geterroriseerd en dreigt A al hun geheimen te onthullen als ze niet doen wat zij zegt.


Revenge is ook op de Nederlandse televisie te zien, maar seizoen 1 is alweer afgelopen. Ik kijk hem nog niet op internet, omdat ik hem daarvoor niet interesant genoeg vind. Toch vind ik het wel een spannende serie.

Revenge gaat over een meisje dat terugkeert naar The Hamptons om wraak te nemen op een familie die haar vader jarenlang onschuldig in de gevangenis heeft laten zitten.

De series die ik nog graag wil volgen.


The Vampire Dairies komt in Nederland gewoon op tv, maar hij begint altijd zo laat. Vaak moet ik de volgende dag alweer werken en kan ik de aflevering niet afkijken. Daarom overweeg ik om deze ook via internet te kijken.

The Vampire Dairies gaat over een meisje Elena dat tussen twee vampieren in komen te staan. Ze lijkt namelijk als twee druppels water op een vroegere geliefde van hun, Katherine.

Series die gestopt zijn.


Gossip Girl was de eerste serie die ik keek via internet. Toen hij op de Nederlandse buis verscheen had ik al een paar afleveringen gemist. Ik vond het toen zo leuk, dat ik alle afleveringen via internet keek. Sindsdien heb ik het altijd trouw gevolgd.

Gossip Girl gaat over de levens van zes mensen in de Upper East Side van New York. Ook hun vrienden en familie zijn betrokken. Een geweldige serie over schandalen, liefde, school en vriendschap.


Ook Desperate Housewifes is altijd in Nederland te zien geweest en ook deze heb ik trouw gevolgd. Helaas heb ik het laatste seizoen nog steeds niet gezien, omdat ik het toen veel te druk had.

Desperate Housewifes gaat over vier huisvrouwen die hun beste vriendin verliezen door zelfmoord. Vanaf dan komen alle schandalen tevoorschijn en volg je het hectische leventje van Suzan, Lynette, Bree en Gabrielle.

Dat waren ze. Hebben jullie nog leuke tv-series die ik echt moet gaan volgen?

Bron foto's: WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten