Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!


Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat iedereen een leuke Oud en Nieuw heeft gehad. Ik ben lekker bij mijn moeder geweest en hebben met zijn alle gegourmet. Ook mijn oom en tante waren er, dus was het extra gezellig!


Bij een nieuw jaar horen goede voornemens. Ook dit jaar heb ik een lijstje gemaakt (doe ik elk jaar en heb dit jaar zelfs een paar dingen af kunnen strepen!), en het is gelukkig makkelijk haalbaar.

De lijst van 2012:

1.Sparen: Is me niet gelukt haha. In 2011 was het makkelijker toen ik nog niet elke maand geld apart moest houden voor boodschappen of de verbouwing.

2. Een baan vinden: Is me gelukt! Twee keer zelfs haha. Bij mijn eerste baan van dit jaar werd mijn contract helaas niet verlengd en dus moest ik snel een andere baan vinden wat me in één week was gelukt.

3. Mijn rijbewijs halen: Niet gelukt aangezien mijn vriend en ik de kans kregen om samen te gaan wonen en dus al mijn geld daarin werd gestoken.

4. Samenwonen met mijn vriend: Gelukt! En het bevalt ons super goed!

5. Op vakantie gaan: Niet gelukt. In het begin van 2012 zat ik nog thuis zonder baan en vanaf het begin toen ik een baan kreeg heb ik maar één week thuisgezeten en was ik alweer aangenomen op mijn nieuwe baan. Vakantie zat er dus niet in dit jaar.

6. Plezier hebben: Ik had vorig jaar weinig plezier gehad, mede dankzij een paar sterfgevallen in mijn vriend zijn familie en omdat ik ontslag had genomen op mijn oude werk. Gelukkig hebben mijn vriend en ik dat dit jaar weer goed in kunnen halen, maar het kan altijd beter!

De lijst voor 2013

1. Sparen: Tja, die staat er elk jaar op haha.

2. Afvallen: Ook wel een bekende. Helaas ben ik een paar kilo's aangekomen toen ik en mijn vriend gingen samenwonen. Dat betekent dus dat ik in een paar broeken bijna niet meer pas en ook strakke truitjes die ik voorheen wel altijd aantrok, nu bijna niet meer aandurf. Al gaat er maar een paar kilo af, ik wil mijn strakke truitjes weer aan!

3. Mijn rijbewijs halen: Die gaat er elk jaar op, want het is zoveel makkelijker wanneer je niet afhankelijk bent van het openbaar vervoer en mijn vriend of familie.

4. Op vakantie gaan: Eigenlijk moet deze op nummer 1 want mijn vriend en ik zijn echt aan vakantie toe. De laatste keer dat we echt met zijn tweeën weg zijn geweest was precies twee jaar geleden met oud en nieuw. Toen zaten we een weekendje in Centerparcs.

5. Regelmatig artikels posten: Ik ben vorig jaar begonnen met deze blog maar ben er toen mee opgehouden omdat ik er geen zin meer in had of ik vergat het. Nu ben ik weer begonnen en ik ben echt van plan om er iets moois van te maken. Ik merk dat ik er nu ook veel meer plezier aan besteed om foto's te maken en stukjes bij te schrijven.

6. Plezier hebben: Ja, ook deze staat er weer bij. 2013 moet echt een jaar worden waarin ik veel kan bereiken met zoveel mogelijk plezier. Het moet eigenlijk een rustjaar worden voor mijn vriend en mij waarbij we zoveel mogelijk gaan genieten van het leven. Ja, ik heb er zin in!

Dat waren ze. Het zijn geen moeilijke onhaalbare doelen, dus makkelijk vol te houden. Heb jij nog goede voornemens?

Bron foto: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten