Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Lush Vanishing Cream


Zoals ik al een paar weken geleden vertelde, was dat ik naar de Lush was geweest omdat ik een goede dagcreme moest hebben die mijn droge huid zou hydrateren. De verkoopster raadde mij deze Lush Vanishing Cream aan. Is het wat?





Low fat moisturiser
'Light easily absorberd cream with minimal oil content. Helps acne-prone, oily skin and t-zone problems. With rose, lavender and witch hazel.'

Klinkt goed! Het is vooral bedoel voor mensen met een vette/gemengde huid en acne. Ik heb een gemengde huid en nog steeds last van puistjes en dergelijke. Ook heb ik last van droge plekjes op mijn gezicht, vooral wanneer ik onder de douche vandaan kom. Daarom heb ik deze dagcreme van Lush aangeschaft en ik hoop dat het zou helpen.


Het ziet eruit zoals de meeste dagcremes. Ik was benieuwd of een dagcreme van natuurlijke wijze beter bij mijn huid zou passen dan eentje van Kruidvat huismerk. Dus ik ging het testen.

Ten eerste, je doet er redelijk lang mee. Ik heb hem twee maanden geleden gekocht en er zit nog maar de helft in, wat betekent dat je er ongeveer vier maanden mee kunt doen. Dat is best lang!
Verder voelt mijn huid meteen lekker zacht en gevoed wanneer ik het goedje op mijn gezicht smeer na een koele facewash. Ik gebruik hem elke ochtend en ik vind het heerlijk spul. Het is ideaal voor overdag onder je make-up, waardoor je huid lekker gevoed blijft. Helaas heb ik 's avonds wanneer ik thuis kom wel weer last van droge plekjes op mijn huid. Nou weet ik niet of dat komt doordat ik dan buiten ben geweest, of dat de dagcreme is 'uitgewerkt'. Ik koop de moisturizer ook niet opnieuw omdat ik graag 'betere' dagcremes wil uitproberen.



Omdat ik stond te twijfelen in de winkel welke dagcreme ik zou kiezen, kreeg ik twee testertjes mee. Skin's Shanglia en Enzymion. Allebei kon je ze al dag en nachtcreme gebruiken, maar de eerste is wat dikker, wat dus ideaal was voor 's nachts. Enzymion is wat luchtiger net als Vanishing Cream en ideaal voor overdag. Allebei vond ik ze prettig voor mijn huid.

Helaas koop ik de Vanishing Cream niet opnieuw omdat ik ook andere cremes wil ontdekken. Wel vond ik het fijn om Lush een keer geprobeerd te hebben en ik ga dan ook zeker terug voor nog meer dingen. Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten